BESTILLE ONLINE ELLER E-MAIL INFO@NITROTEK.DK

Privatliv og vilkår & betingelser

Vi inviterer dig til at udskrive disse Vilkår og betingelser , eller vi kan e-maile dem til dig på anmodning. Venligst anmode de " Vilkår og betingelser" fra vores kundeservicecenter. Dine lovmæssige rettigheder PÅVIRKES IKKE AF vores vilkår og betingelser .

Ved at købe fra Nitrotek du ind i en juridisk bindende kontrakt, og følgende vilkår og betingelser:

Da de produkter, vi tilbyder, er af en specialist karakter , skal du sikre , at du læser vores vilkår og betingelser , før du afgiver din ordre .

1. . Kontaktoplysninger

Bestil Linje : Dette er kun en ordrelinje . For efter salg support venligst e-mail .

Åbent fra 10:00 til 18:00 mandag - fredag

Til uddannelsesformål kan overvåges og registreres dit opkald .

Det Forenede Kongerige; 00441618830054

Teknisk og aftersales support :
Du kan kontakte os på
Danmark : info@nitrotek.dk


2. . Generelt

Vi påtager os intet ansvar ( i videst muligt omfang tilladt ved lov) for rigtigheden af oplysningerne på hjemmesiden eller relaterede reklamer , som kan indeholde tekniske unøjagtigheder eller typografiske fejl, herunder oplysninger fra live support operatører og via e-mail . Men denne bestemmelse ikke påvirke dine lovbestemte rettigheder og retsmidler.

Bemærk venligst at al specifikationer og farver på vores produkter kan ændres uden varsel. Dette betyder ikke, at vi vil sende dig noget anderledes end hvad du har bestilt det betyder blot, at vi har nye produkter og versioner af vores produkter, der kommer i hele tiden, så fx vi kan have en model fås i kun gul , som du bestiller og modtage , og derefter et par uger senere vi bringe modellen i en rød farve

Alle elementer er afhængig af tilgængelighed. Vi vil informere dig så hurtigt som muligt, hvis det produkt, du har bestilt, er ikke til rådighed, og vi kan tilbyde et alternativt produkt af samme eller højere kvalitet og værdi.

3. . Sikkerhed med kreditkort

Nitrotek LTD og vores sikre udbydere af betalingstjenester bruger den nyeste teknologi til at beskytte dine kreditkort oplysninger og videregiver det ikke til nogen uden organisation. Kreditkortoplysninger fra vores online transaktioner gemmes ikke af os på noget tidspunkt og er krypterede , verificeret og ødelagt.

4. . Afslag til at tjene

Vi forbeholder os ret til at nægte at levere til enhver ordre uden at give en begrundelse. Placere en ordre via vores hjemmeside udgør ikke en kontrakt indtil varerne afsendes fra vores lokaler . Vi forbeholder os ret til at annullere ethvert salg efter opladning og før varerne forlader vores lokaler , i hvilket tilfælde en fuld tilbagebetaling af beløb, der allerede er opkrævet vil blive foretaget.

5 . Fejl og Rettelser

På grund af størrelsen af vores hjemmeside, er det muligt på tidspunkter , at produkterne kan være forkert opført som ikke længere er tilgængelige , har haft en specifikation forandring , eller er ikke længere tilgængelig på børskursen . Det er også muligt for en forkert pris , der skal opføres under bestillingsprocessen . Vi forbeholder os ret til at nægte at tjene i disse tilfælde.

6. . Nitrotek LTD Privacy Garanti

Vi vil ikke udleje eller sælge dit navn, adresse , e-mail -adresse, kreditkortoplysninger eller personlige oplysninger til nogen tredjepart . Hvis du har købt fra vores butik, abonnerer på et af vores nyhedsbreve og trådte nogen af vores konkurrencer , eller rådgivet os din e -mail- adresse, vi kan lejlighedsvis opdatere dig på nyheder og særlige muligheder via e -mail.

7. . Syv Working Day Money Back garanti

Alle vores varer er solgt med en 7 dages pengene tilbage garanti

Under fjernsalg Regulations , har du 7 hverdage ( efter den dag du modtager dine varer ) at annullere kontrakten for din ordre hos os. I dette tilfælde vil vi give dig en fuld refusion dog med fradrag af eventuelle portoudgifter , bliver du nødt til at returnere hele ordren på dine omkostninger , hvis du allerede har modtaget dem.

Hvis du beslutter dig for at annullere din ordre med Nitrotek LTD, skal du lade os vide skriftligt oplyse dit ordrenummer og det vil blive accepteret i form af en e- mail.

Hold venligst en kopi af din skriftlige annullering varsel i tilfælde af tvister.

Alle varer vil blive inspiceret om tilbagesendelse. Varerne er dit ansvar , indtil de når vores lager. Sørg for at pakke dit afkast for at forhindre eventuelle skader på de emner eller kasser . Hvis du undlader at tage rimelig omhu for varer , før de returneres til os, og dette resulterer i beskadigelse eller forringelse , vil vi opkræve dig for reduktionen i værdi. Det er dit lovbestemt pligt til at tage rimelig omhu for varerne derfor hvis varen returneres i en urimelig tilstand og fri fremstilling fejlhandling at inddrive omkostningerne vil blive taget mod enhver krænkelse af forbrugeren til at tage rimelig omhu af varerne.

Porto omkostninger ved tilbagesendelse af varen til os skal bourne af dig kan du læse shipping cost at returnere varer sigt.

Alle tilbagebetalinger behandles inden 30 dage - det er vores mål at få dine penge refunderet tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Ingen kompensation eller tilbagebetaling vil blive gjort for , men ikke begrænset til , skuffelse, eller tid tabt.

 

8. . Seks måneders garanti

Dine varer er dækket under en 6 måneders garanti. Det betyder, at enhver fremstilling fejl inden for denne tidsramme er dækket, og vil blive repareret / udskiftet eller refunderet, hvis dette ikke er muligt . Når hævder under en garanti, er du juridisk forpligtet til at returnere produktet eller defekte del til os til undersøgelse.

På grund af karakteren af de produkter vi sælger , og det miljø, de drives på , kan ofte forekomme derfor almindelig slitage eller eventuelle skader forårsaget af misbrug dækkes ikke , denne garanti dækker dig alene mod fabrikationsfejl brud. Hvis produktet eller dele, der ikke er dækket af garantien et citat vil blive leveret til reparation eller udskiftning , og omkostningerne ved returnering af produktet eller dele tilbage til dig (se reparationsservice sektion for detaljer). Alle garantiprocedurer beslutninger er endelige.

Alle tilbagebetalinger behandles inden 30 dage - det er vores mål at få dine penge refunderet tilbage til dig så hurtigt som muligt. Ingen kompensation eller tilbagebetaling vil blive gjort for , men ikke begrænset til , skuffelse, eller tid tabt.

En udvidet afkast periode kan accepteres på bestemte tidspunkter af året eller under særlige omstændigheder , men dette er efter vores skøn , og kun hvis på forhånd aftalt mellem os før køb skriftligt.

9. . Returnering af varer

Hvis du har mistanke om en fejl med dine varer , bør du altid læse vores hjælpesider først . Hvis dette ikke hjælper , bør du kontakte os for støtte som næsten alle problemer kan løses på denne måde , og vi er glade for at hjælpe .

Afkast er kun accepteret med et afkast nummer , der kan opnås efter at gå gennem detaljerne i dit afkast med et medlem af personalet gennem support center . Afkastene dannes i afkast sektion på hjemmesiden skal udfyldes fuldt ud og fastgjort til ydersiden af din pakke og efter modtagelse af din afkast nummer. Du vil blive fortalt, hvordan til at returnere dine varer , og hvilken service du skal bruge, når du er udstedt med dit afkast nummer. Pakker , der ankommer uden et afkast nummer og uden et afkast formular , kan afvises.

Hvis produktet eller dele, der ikke er dækket af garantien et citat vil blive leveret til reparation eller udskiftning , og omkostningerne ved returnering af produktet eller dele tilbage til dig. Alle garantiprocedurer beslutninger er endelige. Produkt garanti dækker ikke skader sikkerhedsstillelse. På grund af karakteren og brugen af dette produkt forkert brug, misbrug forkert opladning og afladning og alle andre uhensigtsmæssig brug af dette produkt er ikke dækket af garantien.

På grund af vores størrelse, placering og købekraft, kan vi har gode relationer med producenterne og gerne vil have garantier på alle de varer vi sælger. Hvis en model har en fabrikationsfejl , så er vi dækket os så har ingen grund til at bias.

Læs venligst vores " Forsendelse koster at returnere varer sigt nedenfor for vigtige rådgive om returnering dine varer.

10. . Forsendelse indsender produkter

Arrangementet og shipping cost til at returnere varen til os, er bourne af dig og vil ikke blive refunderet , hvis varerne er testet og fundet fri fra produktion fejl.

Hvis en model bliver returneret til os, og er testet til at have en fabrikationsfejl , vil vi refundere dig dit afkast porto men du skal afbøde dit tab.

Hvad er formildende mit tab ?

Det betyder blot, du skal holde omkostningerne tilbagevenden så lav som muligt . En urimelig porto beløb , du har betalt til at returnere varer til os vil ikke blive refunderet fuldt ud kun den mængde, der var rimeligt at betale ville blive refunderet. fx at sende en pakke på en kurer næste arbejdsdag tjeneste ville ikke blive refunderet, når en billigere og stadig passende tjeneste som standard pakkepost var tilgængelige på en langt billigere pris. I denne situation , da det ikke er rimeligt for dig at spørge os til at refundere det fulde beløb, du betalte , da du brugte den dyrere service end nødvendigt. En tilbagebetaling vil kun blive behandlet for en rimelig service til rådighed som det overskydende beløb ville af været dit eget valg til at betale og ikke ville være refunderes.

Vi har kigget ind i porto priserne til at returnere modeller, og har konstateret, at ingen post bør koste mere end € 12, 90 kroner , 110 SEK
Hvis dit citat er højere end dette bedes du kontakte os .

Du skal altid få et afkast nummer fra os før du returnerer dine varer.

Opbevar kassebonen som bevis for afsendelse.

11. . Pre Test

Kontroller venligst din vare før brug. Du bør foretage kontrol og test, før du bruger f.eks tester alle radioudstyr , herunder en række test. Vores hjælpesider og din manual vil indeholde oplysninger om, hvilke procedurer der skal følges . Hvis du har brug for oplysninger om , hvordan du kontrollerer din model før brug så spørg os ikke fortsætte at bruge din model , indtil du er klar på præ kontrol for .

Disse modeller er ikke legetøj. Hvis du ikke har nogen erfaring med den model, du har købt, bliver du nødt til at gøre nogle forskning fx hvis du har købt en nitro model, så såvel som læse alle oplysninger på vores hjemmeside og i produktet manual , bør du gøre nogle forskning om, hvordan man f.eks tune og indstille din motor , og også hvordan man kan kontrollere det før brug. Vi vil tilbyde rådgivning og hjælp til nyankomne så meget som muligt , men ikke er i stand til at acceptere vender tilbage for emner, der er blevet beskadiget af forkert brug , fra kunder, der ikke er i stand til at tilpasse deres modeller eller fra kunder, der ikke fuldt ud har kontrolleret deres modeller før brug.

12. . Age Restriction

Husk , at de fjernstyrede modeller, vi sælger, er ikke legetøj , anbefaler vi, at aldersgrænsen for alle vores modeller er 14 år gammel . Vi rådgiver også , at tilsynet skal gives til børn over denne aldersgruppe og under 18 år. Det er brugerens ansvar at sikre sikkerheden for personer og ejendom omkring dem , når lære at bruge disse køretøjer.

13. . Lithium Polymer batterier ( LiPo , Li -Poly )

Brand kan være forårsaget af : ' Overopladning "( forkert eller oplader indstilling, ubalanceret batteri belastning , oplader sølede af dårlig strømforsyning) , opladning en beskadiget celle eller pakke og kortslutning (herunder nedbrud skader) .
Celler eller pakker kan blive beskadiget af : Over afladning ( kører for flad og / eller for varmt, udleder et ubalanceret batteri belastning) , kortslutning og crash skader.

Opladning retningslinier:

1. . Oplad altid på en overflade, der ikke kan nemt antændes , beton, stål osv. .. Må ikke oplades på gulvtæppet , papir eller andre elementer , der let kan antændes !

2. . Aldrig over aflade dit batteri. Hvad betyder det ?

Det betyder, når du bemærker et strømudfald ( når du bruger din helikopter) , stop! Umiddelbart !

Det betyder også frakoble batteriet fra helikopteren , selvom du slukker for helikopter eller senderen og du lader det tilsluttet, vil den stadig aflade virkelig langsomt. Virkelig langsomt for en dag er en masse!

Hvis du over udledning og derefter oplade igen kan du opleve puster . Dette er, hvor cellerne svulme. Hvis dette sker, kan du aldrig bruge batteriet igen . Hvis du oplader en pustede batteri derefter forvente en brand !

 3. . Brug den korrekte oplader.

4. . Oplad ikke batteriet. Altid indstille en timer og efterlad ikke batteriet oplades un deltog. Hvis du ikke kender ladetid på dit batteri give os et opkald eller e-mails, os, før du forsøger at oplade .

Lipo batterier er dyre og kan være farligt, så skal behandles med omhu, hvis du har brug for hjælp med opladning email mig os eller give os et opkald .

 

14. . Repair Service

Hvis dine varer returneres under garanti , men er fundet at være fri for fabrikationsfejl og derefter et tilbud vil blive leveret . Hvis du beslutter du vil have os til at udføre reparationen for dig, vi kun opkræve et 166 SEK, 136 kr., € 18 pr time arbejdskraft gebyr (de fleste reparationer kan udføres inden for en time ) , op til 166 SEK , 136 DKK , 18 € afkast porto gebyr, som er langt mindre end den gennemsnitlige model shop ( tilbagevenden porto er et skøn og vil blive beregnet afhængigt af elementet og destination )

Hvis du beslutter du gerne vil udføre arbejdet ud selv så er der ingen gebyr for vores tid til at inspicere og test, og du behøver kun dække vores tilbagevenden fragt gebyr som anført ovenfor, hvis du ønsker at bruge vores kurer.

15. . Levering

Vi behandler ordrer Mandag-fredag ( undtagen helligdage )

Når en pakke er afslået eller kurer / posttjenester online sporing indikerer, at de har forladt et kort og vendte derefter pakken for os, som modtageren ikke har enten (1) arrangere omlevering eller (2) at indsamle pakken fra kurer virksomhedens depot , vil ordren blive annulleret og refunderet, når pakken er leveret tilbage til vores lokaler . Under disse omstændigheder vil et fradrag foretages fra restitutionen for kurer virksomhedens gebyr for både den afgående parcel og det tilbagevenden til vores lokaler .

Model ordrer :

Din ordre vil blive afsendt fra os den samme dag man-fre , hvis din ordre er placeret før 13:00 .

Kurer Hovedsagelig anvendes : DPD og UKmail

Europa - Transit tider er generelt 2-5 dage for EU Pakker - Tyskland 2-3 dage , Nederlandene 2-3 dage , Belgien 2-3 dage , Rep Of Ireland 2-3 dage , Frankrig 3-4 dage, Spanien 4 - 5 dage, Grækenland 6-11 dage , USA 5-8 dage

Dele Ordrer :

Din ordre vil blive sendt fra vores lager inden for 48 timer af Royal Mail.

Højere værdi ordrer kan sendes med kurer eller Royal Mail tjeneste, der kræver en underskrift på levering

International Air Mail - Vi leverer i hele verden af Air Mail hjælp af en Royal Mail International underskrevet for service eller Royal Mail Airsure som kræver en underskrift på levering; levering er normalt 3-5 hverdage efter afsendelse , som kan tage op til 48 timer .

Vi bestræber os på at sende alle ordrer så hurtigt som muligt . Lejlighedsvis i myldretiden ordrer kan tage længere tid at skib - venligst acceptere vores undskyldning , hvis dette er tilfældet. Kan have brug for yderligere kontrol svig , der skal udføres , og identiteter bekræftet - dette kan medføre forsinkelser til din ordre. Vi tilstræber at udføre disse kontroller så hurtigt og effektivt som muligt. Tiden kan reduceres ved at kontrollere for e-mails fra Nitrotek LTD og leverer en dagtimerne kontakt nummer med din ordre.

16. . Manglende / forsinkede leverancer

Courier : Hvis du ikke modtager leveringen af den forventede leveringsdato bedes du komme i kontakt med det samme , så kurer kan kontaktes som mislykkede leveringer har til rapporteret indenfor 7 dage efter os at sende varerne.

I uheldige tilfælde dine varer forsvinder derefter , så snart du informere os kureren vil blive kontaktet , når kureren bekræfter varerne mangler, og det er blevet rapporteret inden for den korrekte tidsramme et krav vil blive rejst , og varerne vil derefter være harmes til dig .

Hvis varerne er omstridte som leveret , det er her kurer siger, at de har leveret og have en underskrift fra adressaten for modtagelse af dem, men du angiver du ikke har haft dem så kurer ikke vil rejse krav , indtil de er opfyldt varerne ikke er leveret efter en undersøgelse er blevet udført . En del af denne undersøgelse er at interviewe levering driveren , desværre i denne meget sjældne situation, at varerne ikke kan harmes indtil kureren rejser et krav .

Royal Mail: Hvis du ikke modtager leveringen af den forventede leveringsdato bedes du komme i kontakt med det samme , så ordren kan være. I uheldige tilfælde dine varer forsvinder Royal Mail vil kun rejse krav efter 15 arbejdsdage er gået fra datoen for afsendelsen . I denne periode vores hænder er bundet , og vi må blot vente , som "tabte" pakker ofte tilbageleveret eller returneres til afsenderen i dette tidsrum. Når dette er gået så hvis varerne stadig uforløste din ordre vil blive harmes .

Hvis varerne er omstridte som leveret , er det her Royal Mail siger, at de har leveret , og har en underskrift fra adressaten for modtagelse af dem, men du angiver du ikke har haft dem, så vil de ikke rejse krav , indtil de er tilfredse varerne har ikke er leveret efter en undersøgelse er blevet udført . En del af denne undersøgelse er at interviewe Postman , desværre i denne meget sjældne situation, at varerne ikke kan harmes før Royal Mail rejser et krav .

17. . Beskadigede / ufuldstændig Leverancer
Hvis de varer, du modtager, er beskadiget, skal du straks informere os herom , hvis du ikke kan komme igennem på telefonen , bør du kontakte os med det samme , så kan dette være logget , og skaden rapporteret til kurer. Vi er nødt til at rapportere eventuelle skader på kurerer inden 3 dage efter modtagelsen eller en påstand kan ikke hæves. Du har ret til en rimelig mulighed for at undersøge varerne , og vi vil sige, at dette er en rimelig mængde tid for kunderne at have kontrolleret deres varer for skader derfor skal indberettes inden for 2 dage efter modtagelsen nogen rapporter om skader eller ufuldstændige leverancer .

Vi accepterer ikke mindre mærker og skader på emballagen , du modtager på grund af forsendelse og håndtering som en fejl , men vi vil så vidt muligt forsøge at erstatte den beskadigede emballage. Dette er efter vores skøn.

Vi anbefaler på det kraftigste , at hvis en kurer leverer en pakke til dig, og du ikke har tid til at kontrollere de varer der og derefter for skader , så skal du altid logge for varer som ukontrolleret. Dette er ikke et ufravigeligt krav , som hvis du logger uden angivelse af ukontrolleret og derefter finde skader på inspektion af de varer vi kan stadig gøre et krav med kurer , hvis du lader os vide, inden for en rimelig tid , som anført ovenfor det bare gør tingene vores ende meget nemmere i kravet processen, hvis kunderne underskriver for varer som ukontrolleret , så vores kurer ikke argumentere for, at varerne var undtagen i god stand.

18 år. Vores Team

Vores medarbejdere er alle radiostyring model entusiaster og mange løb på et nationalt plan. Vores personale er meget vidende , når det kommer til vores produkter, så hvis du oplever problemer eller har spørgsmål, bedes du komme i kontakt .

19 . Klager

Hvis du har klager vedrørende vores personale eller en tjeneste, der er blevet leveret så kan du kontakte os

20. . Selskabet

På grund af vores størrelse, placering og købekraft, kan vi har gode relationer med producenterne og gerne vil have garantier på alle de varer , vi køber . Hvis en model har en fabrikationsfejl , så er vi dækket os så har ingen grund til at bias.

 

Nitrotek LTD er et selskab registreret og med lokaler i England og er underlagt engelsk lov .

De engelske domstole vil have ikke-eksklusiv jurisdiktion over ethvert krav udspringer af eller relateret til disse vilkår eller til et besøg på vores hjemmeside , selvom vi bevarer retten til at anlægge sag mod dig for overtrædelse af disse betingelser i dit bopælsland eller ethvert anden relevant land.

 

Nitrotek forbeholder os ret til at ændre priser eller detaljer på vores hjemmeside

 

WEEE forordninger:

Om affald af elektrisk og elektronisk udstyr (WEEE -direktivet) er nu britisk lov . Lovgivningen har til formål at gøre producenterne betaler for indsamling , behandling og nyttiggørelse af affald af elektrisk udstyr. Reglerne betyder også, at leverandører af udstyr såsom high street butikker og internet detailhandlere skal give forbrugerne mulighed for at returnere deres affald udstyr gratis .

Mængden af WEEE , vi smider væk stiger med omkring 5% hvert år, hvilket gør det til det hurtigst voksende affaldsstrøm i Storbritannien.

• En stor del af den britiske WEEE ender på lossepladsen , hvor bly og andre giftstoffer , den indeholder , kan forårsage forurening af jord og vand. Dette kan have en skadelig virkning på de naturlige levesteder , dyreliv og også menneskers sundhed.

• Mange elektriske artikler , som vi smider væk kan repareres eller genanvendes. Genanvendelse elementer er med til at redde vores naturlige begrænsede ressourcer og reducerer også de miljø-og sundhedsmæssige risici forbundet med at sende elektriske varer til deponering.

Distributører af ny elektrisk og elektronisk udstyr ( EEE) har en rolle at spille i at reducere mængden af WEEE, gå i lossepladser.

Nitrotek Ltd er under disse regler forpligtet til at tilbyde vores kunder gratis returnering af deres WEEE på en like- for-like grundlag , når de køber en ny elektrisk eller elektronisk produkt fra os.

For eksempel, hvis en kunde har købt en ny radiostyret bil fra os , vi ville acceptere deres gamle radiostyret bil og forhindre det går ind i en losseplads ved at bortskaffe det sikkert. Kunderne skal returnere deres WEEE varen til os senest 28 dage efter købet af deres nye element.

I henhold til WEEE forordninger bør alle nye elartikler nu mærkes med en overstreget skraldespand vist nedenfor:

 

Varer er markeret med dette symbol for at vise, at de er fremstillet efter 13 august 2005 , og skal bortskaffes særskilt fra normalt husholdningsaffald , så de kan genbruges.

Under udtjent batteri forordninger Nitrotek Ltd tilbyder nu en tage tilbage ordning for alle bærbare udtjente batterier . Du kan vende tilbage udtjente batterier til vores forretningslokaler i person ( venligst ikke skrive ) .

Alternativt kan du finde din lokale affald bærbart batteri genvindingsanlæg på www.recyclenow.co.uk

De fleste supermarkeder og butikker, der sælger batterier vil have indsamlingssteder for brugte batterier , og nogle rådhuse, biblioteker eller skoler kan også oprette indsamlingssteder. Slutbrugere kan finde butikker i deres lokalområde mere tilgængelige.



click here